Regulamin procedury reklamacyjnej
  1. § 1. Postanowienia ogólne

    1. Niniejszy regulamin określa zasady postępowania reklamacyjnego w związku z zakupem i realizacją bonów podarunkowych wydawanych przez Centrum Zaawansowanej Protetyki i Implantologii Stomatologicznej KrokoDent, zwanego dalej „Organizatorem”.
    2. Reklamacje dotyczące bonów podarunkowych mogą być składane przez nabywców lub użytkowników bonów.

    § 2. Zgłaszanie reklamacji

    1. Reklamacje można zgłaszać w następujący sposób:
      a. Pisemnie na adres gabinetu:
      KrokoDent Stomatologia
      ul. Armii Krajowej 36
      05-800 Pruszków
      b. Drogą elektroniczną na adres e-mail: rejestracja@krokodent.pl
      c. Telefonicznie pod numerem: +48 533 733 033
    2. Reklamacja powinna zawierać:
      a. Imię i nazwisko zgłaszającego.
      b. Opis problemu oraz okoliczności zdarzenia, które stanowią podstawę reklamacji.
      c. Numer bonu podarunkowego, którego reklamacja dotyczy.
      d. Preferowany sposób kontaktu w celu rozpatrzenia reklamacji.

    § 3. Rozpatrywanie reklamacji

    1. Organizator rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
    2. W uzasadnionych przypadkach Organizator może wezwać zgłaszającego do uzupełnienia brakujących informacji lub dokumentów, co wydłuża czas rozpatrywania reklamacji o czas niezbędny na ich dostarczenie.
    3. Decyzja w sprawie reklamacji zostanie przekazana zgłaszającemu w formie określonej w zgłoszeniu (pisemnej, elektronicznej lub telefonicznej).

    § 4. Postanowienia końcowe

    1. Wszelkie spory związane z procedurą reklamacyjną rozstrzygane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    2. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Organizatora pod adresem https://krokodent.pl.
    3. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie w dowolnym czasie.