Regulamin procedury reklamacyjnej
-
§ 1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady postępowania reklamacyjnego w związku z zakupem i realizacją bonów podarunkowych wydawanych przez Centrum Zaawansowanej Protetyki i Implantologii Stomatologicznej KrokoDent, zwanego dalej „Organizatorem”.
- Reklamacje dotyczące bonów podarunkowych mogą być składane przez nabywców lub użytkowników bonów.
§ 2. Zgłaszanie reklamacji
- Reklamacje można zgłaszać w następujący sposób:
a. Pisemnie na adres gabinetu:
KrokoDent Stomatologia
ul. Armii Krajowej 36
05-800 Pruszków
b. Drogą elektroniczną na adres e-mail: rejestracja@krokodent.pl
c. Telefonicznie pod numerem: +48 533 733 033 - Reklamacja powinna zawierać:
a. Imię i nazwisko zgłaszającego.
b. Opis problemu oraz okoliczności zdarzenia, które stanowią podstawę reklamacji.
c. Numer bonu podarunkowego, którego reklamacja dotyczy.
d. Preferowany sposób kontaktu w celu rozpatrzenia reklamacji.
§ 3. Rozpatrywanie reklamacji
- Organizator rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
- W uzasadnionych przypadkach Organizator może wezwać zgłaszającego do uzupełnienia brakujących informacji lub dokumentów, co wydłuża czas rozpatrywania reklamacji o czas niezbędny na ich dostarczenie.
- Decyzja w sprawie reklamacji zostanie przekazana zgłaszającemu w formie określonej w zgłoszeniu (pisemnej, elektronicznej lub telefonicznej).
§ 4. Postanowienia końcowe
- Wszelkie spory związane z procedurą reklamacyjną rozstrzygane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Organizatora pod adresem https://krokodent.pl.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie w dowolnym czasie.